xezerinformasiya.com
xezerinformasiya.com
xezerinformasiya.com
Xəbər başlıqları
  • 12:24 – Azərbaycan Prezidenti: "Bakı Enerji Həftəsi" nüfuzlu platformaya çevrilib 
  • 10:06 – İlham Əliyev Bakı 31-ci "Baku Energy Forum"un rəsmi açılış mərasimində iştirak edir 
  • 09:29 – İlham Əliyevin sosial media hesablarında Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü münasibətilə paylaşım edilib 
  • 17:37 – 2030-cu ilə qədər kənd təsərrüfatı sahəsinin inkişafına dair yeni Dövlət Proqramı təsdiqlənib 

İstədiyin qədər yeyib necə arıqlamaq olar… – Araşdırma

30-04-2019, 12:43 90 dəfə baxılıb

İstədiyin qədər yeyib necə arıqlamaq olar… – Araşdırma



Meymunlar üzərində tədqiqat göstərir ki, çoxlu yeyərək də arıqlamaq mümkündür. Bu haqda Avstriyanın “Kurier” qəzeti araşdırma təqdim edib.
BEŞ.AZ xəbər verir ki, heyvanlara Aralıq dənizi pəhrizi kömək olub. Daha çox kalori itirir, normal çəkini qoruyurdular.

ABŞ-dakı Ueyk Forest adına tibb məktəbi tədqiqatda makaka meymunlarından istifadə edib. Araşdırmanın nəticələri “Obesity” jurnalında verilib. 18 meymun Aralıq dənizi yeməkləri ilə qidalanırmış. Onlara çoxlu meyvə, tərəvəz, zeytun yağı, xırda fındıqlar, bir az balıq və yağsız süd məhsulları verilirmiş. Digər 18 meymun isə qərb qidası ilə kifayətlənirmiş. Yəni çoxlu zülal, yağ, heyvan mənşəli qidalarla. Hər iki qrupa istədiyi qədər yeməyə imkan verilib.

38 həftədən sonra nəticələr qeydə alınıb. Aralıq dənizi qidaları ilə bəslənən meymunlar daha arıq görünürmüş. Qanda lipidlərin miqdarı aşağı olub.

“Kurier” qəzeti Avstraliyada baş tutan başqa tədqiqatın nəticələrini də xüsusi vurğulayıb. Həmin tədqiqat stressin piylənməyə gətirib çıxardığını müəyyənləşdirib.






Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.
Teqlər:
ŞƏRH YAZ
OXŞAR XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
BÜTÜN XƏBƏRLƏR
SƏHİYYƏ
İDMAN
ŞOU-BİZNES
DÜNYA
«    Haziran 2026    »
PtSaÇrPrCuCtPz
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
 Valyuta məzənnəsi